Archive for April, 2010

Cine face pretul alimentelor in supermarketuri?04.08.10

Intr-una din serile trecute am vazut la un post TV o dezbatere pe tema preturilor alimentelor din supermarketuri. Astfel a fost readusa in discutie celebra lege a supermarketurilor, lege care ar trebuie sa protejeze fermierii de taxele impuse de marile lanturi comerciale de retail. Ei bine, toti cei prezenti la emisiunea cu pricina au cazut de acord asupra faptului ca legea nu are aproape nici o influenta preturilor. Care preturi, se intelege, s-au scumpit, daca a fost cazul, desi legea este in vigoare de ceva vreme.

Explicatia? Fermierii romani sunt obligati sa accepte conditiile supermarketurilor, sub amenintarea ca, in caz contrar, magazinele vor aduce marfa din import, mai ieftina. Pana la urma cel care decide este pretul. Cata vreme retailerii au de unde alege, ei fac preturile, nicidecum producatorii. Desigur, asta pe langa faptul ca fermierilor le este greu sa se ralieze la normele de eticheta, cerute de comercianti.

Ati priceput?!

billa

Posted in Marketingwith Comments Off on Cine face pretul alimentelor in supermarketuri?

Oul bun si oul rau04.01.10

Un studiu interesant scoate la iveala faptul ca romanii nu stiu ce semnifica stampila de pe ou ! Ca sa fim mai exacti, doar 1 % dintre romani stiu ce inseamna stampila cu pricina ! Pana la urma, “stampila de pe ou” ne spune cate ceva despre calitatea produsului. Dar cum nu stii ce ce inseamna “chestia asta”, evident ca nu te poate interesa nici calitatea oului cumparat din comert. Gresesc ?Tags: ,

Posted in Marketingwith Comments Off on Oul bun si oul rau

  • You Avatar